mandag 17. september 2012

you're my #1's

i helga har jeg vært i norge med mine kjære, og det har vært så utrolig hyggelig! jeg føler at dere hjemme er satt litt på vent akkurat nå, selv om jeg vet at dere er der. når jeg var hjemme kjentes det ikke ut som at tiden hadde gått i det livet, det føltes ut som at tiden hadde stått stille hjemme mens jeg har vært borte i 4 uker. Veldig, veldig rar følelse! Helga var dessverre alt for kort, og jeg rakk ikke innom alle jeg skulle ønske. Sånn er det dessverre når jeg bare har et par døgn til rådighet, søvn må jeg jo også ha! Jeg er iallefall veldig glad for å vite at det som er ekte og bra også kommer til å være der i juni, selv om det er litt tilsidesatt akkurat nå. livet handler om tilpasning av situasjoner og forskjellige veier man må gå, og jeg er takknemlig for at dere er glade på mine vegne og forstår meg. glad for at jeg har dere!











Når jeg kom hjem hadde ma' roomies gjort velkomsten hyggelig! Hehe. Ballonger!


Og skilt over senga! Tjoheei.


Nå skal jeg tilbake til danske-bobla mi, og være her i en sekssjuåtte-uker, før jeg setter nesa hjem igjen.

i'll be back


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar