søndag 23. september 2012

søndagsnett

det slår liksom aldri feil (bank i bordet) at jeg har nett om søndag morgen i senga. veldig deilig! I dag skal jeg først se litt på onetrehill siden det er søndag, før jeg stikker ned til SPHgym for å trene min fjerde og siste treningsøkt denne uka. har ikke trent det programmet før, men det var ei som så på det i går, og hun sa det var litt bodybuilder-program. 3 sets x 12 reps hvor det inngår mye bein, mage og rygg. tror det kommer til å svi! senere i dag skal jeg i stallen, og det er egentlig alt jeg skal gjøre i dag. blir tidlig senga i kveld. planen min var egentlig å bli med ned i sumpen i går (/der vi har festene våre), men vi var en liten gjeng som satt og hadde teparty i kantina i stedet. latteren satt løst og det var veldig hyggelig, men da blei det litt sent likevel...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar