fredag 7. september 2012

er mine "sove lenge" dager over for godt?

i dag også kunne jeg sove lenge. det vil si: helt til klokka 9! altså hele to timer lenger enn vanlig. Og når er det jeg våkner? jo, det skal jeg fortelle deg: halv 8! det var den planen om noen timers ekstra søvn.. ugg. jaja. jeg får sitte her og kose meg med godteriposen jeg kjøpte i går siden det var fredag. det har liksom ikke gått opp for meg at det er lørdag i dag. det er jo bare onsdag, er det ikke? i hodet mitt er det i alle fall det.

Jeg kommer aldrialdri til å lære meg dette tallsystemet!

Godteri <3

Nå er det snaart tid for å stå opp faktisk, så er det å spise den gode hotellbrunsjen her (egg/baecon/pannekaker mmmmm). Så skal vi en tur i stallen før det blir hesteshow! :D Gleder meg til det! Skal ta med kameraet, så det blir nok førtitusen bilder håper jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar