søndag 9. september 2012

no they're not

våkna 11:19(!) i dag. fyfillern det skal jeg love deg var deilig! blei en sen kveld i går, så var ikke i seng før nærmere fem. Våkna halv åtte og tenkte neineineineinei. heldigvis klarte jeg faktisk å sovne igjen! det er første gangen jeg har klart det her. tre timer søvn er liksom litt i tynneste laget. men plutselig ringte telefonen, og jeg fikk sjokk når jeg så hvor mye klokka var. men det var veldig behagelig. jeg klarte faktisk å sove lenge!

showet i går var ikke veldig imponerende. det var noe vi egentlig kunne laget selv, så vi var der bare en time, så dro vi hjem. Dragen fikk fri fordi vi trodde vi skulle være der hele dagen, så vi dro i stallen før showet og bare møkket og slapp ut. på fredag rei Jenny han for meg. i dag skal jeg ri selv igjen, så da blir det vel terping på det Jeppe har sagt i det siste. Skal ri for han igjen i morra :)

Kake...

...fordi SA kom hjem fra Frankrike på torsdag! :)

<33333333

noen som vil leie dette slottet med meg? :D

dagens frokost <3
ellers i det siste har jeg spilt veldig masse bordtennis. er det noe jeg syntes er dritgøy så er det nettopp det! Mikael, den ene islendingen som er her, kom med et lite gullkorn sent i går kveld: "Giiirl, you're like the queen of pingpong!! ....unless you go to china". Haha :D Nå skal vi straks i stallen, det blir bra. Skal ta med meg filmkameraet igjen tenker jeg :) Ellers er det en ny uke i morgen! Da begynner vi ordentlig på. De tre siste ukene har vært litt hit og dit og frem og tilbake. Så nå er det no mercy. Starter med treningsprogrammet mitt om ei uke også, (siden jeg drar hjem til helga), så før det får jeg bare proppe i meg. Hehe. RIP sukker om ei uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar