søndag 2. september 2012

FILM: Egentrening 020912

I dag hadde jeg og Jenny egentrening på utebanen for å gjøre de litt mer vant til å ri ute. Har blitt litt mye ridehall i det siste, så når vi har vært ute har de vært litt ukonsentrerte. Dragen jobbet som han har gjort i det siste, litt trøkkete i travet og knekker i galloppen og går på frempart. Men det kommer seg sakte men sikkert! Jeg red med sprangbøyler i dag fordi vi hørte rykter om at vi skal hoppe i morgen (men så viste det seg at jeg skal ha dressur i morgen likevel), for å kjenne litt på balansen med litt kortere bøyler igjen. Dragen hadde hvertfall mye mer fremdrift ute enn han har hatt andre dager, men han byttet galloppen litt i hytt og pine i dag. Syntes vel det var gøy å ri ute! Kan være misforståelser siden jeg red med kortere bøyler også, og at jeg da kanskje ga han noen signaler uten at jeg mente det. Sånn er det når man ikke er helt kjent enda!

DAGENS FILM HER :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar