fredag 21. september 2012

bilderas

i dag og i går har gått veldig fort igrunn! eller. hele uka har gått veldig fort. Hva har jeg gjort denne uka? Akkurat nå kan jeg ikke huske det engang. Hehe. Så her kommer et lite bilderas med bilder jeg ikke har lagt ut enda!

Noen kan glede seg til post:


Jeg har vært flink og sydd på knappen jeg mistet av den ene buksa mi for alt for mange helger siden:


Vi har fått oss ett veldig fint dørskilt forresten. Kunstnerne er Camilla og Rebekka! Hehe:


Og i dag fikk jeg spise....tamtaraaaam: PIZZA! Når jeg bare skal spise kjøtt og salat, så fikk jeg et problem når det var pizza og jeg egentlig ikke får lov å spise bunnen. Men Kenneth sa at det skulle jeg få lov til i dag, siden jeg ikke hadde noe annet å spise. Har ikke spist mye kulhydrater denne uka, så pizza har aldri smakt så godt tror jeg!


Også har vi fått en suuupersøt Drage på rommet i vinduskarmen!


....bare fordi det var litt morsomt...:


..ooog det har regnet en del i dag, brrrrr:


...og et liten videreføring av at vi hengte opp Kristian Kjelling hos Liselotte her om dagen:


Sådan. Det var en liten oppsummering av i dag og i går. I kveld skal vi på stallfest så vi blir litt kjent med de andre som er på stallen og som ikke går på SPH. Skjønner godt at de vil lære oss litt å kjenne! Vi er jo tross alt 15 strangers som skal bo der i ett år. Blir ikke seint i kveld veit jeg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar