onsdag 12. september 2012

hopptjolaheei

Foto: Marit Strømsborg
Og var egentlig ganske smånervøs for den første treninga. Har jo ikke hoppet på aner-ikke-hvor-lenge. Ikke hadde jeg fått til å hoppe han før vi dro heller, så jeg hadde absolutt ingen forventinger til hvordan det skulle gå. Heldigvis var Dragen en skikkelig godhest og hoppa uansett hvor mye jeg kløna med steg eller holdt på. Det var veldig fint, det var bare å styre han på, så visste han hva han skulle gjøre. Han gikk ikke helt på rett linje, så jeg må bli flinkere til å ramme han inn. Også byttet han litt gallopp hytt og pine, men det kommer seg forhåpentligvis også etterhvert! Var jo bare første sprangtreningen, så da veit jeg hvertfall litt hva vi må jobbe med der. Gleder meg hvertfall masse til å hoppe med han videre! Jeppe liker han også veldig godt, og skryt mye av den gode gummigalloppen hans. Han sier han syntes han ser forskjell på oss for hver dag som går, og det er absolutt ikke dumt å vite :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar