torsdag 20. september 2012

Sprangtrening 180912

Tirsdag var det tid for sprangtrening igjen, og jeg hadde gledet meg masse til det! Dragen var veldig fin denne treninga. Vi hoppet litt gymnastikk-hoppning, og der kløna jeg litt føler jeg. Lenge siden jeg har hoppa serier nå (lenge siden jeg har hoppa i det hele tatt!). Vi hadde vårt første stopp i dag, skulle hoppe på en slangelinje og vi havnet i kryssgalopp, så rett før  hinderet krølla vi oss helt, jeg blei usikker og han hoppa ikke. Så Jeppe la ned plankene, og da hoppa han veldig høyt gitt! Haha. Blei et morsomt blinkskudd av det. Ellers gikk det egentlig veldig fint til at det bare var andre gangen jeg hoppet han syntes jeg.

Film ligger nederst.










                      

1 kommentar:

  1. Hvem filmer alle filmene dine? :D Du rir godt! Så ut som en skikkelig morsom time.

    SvarSlett