mandag 3. september 2012

*poff*

så var klokka halv seks. sto opp ti-på-sju i dag, og det var faktisk første gangen her så langt som jeg våknet av vekkerklokka og ikke når det blei lyst. uvant og ubehagelig! hang vel litt etter på søvnen etter helga.. det var stallen først, og jeg og Dragen var på dressurtime med Jeppe. Var en veldig frustrerende time, men jeg fikk blåst ut litt damp så da går det bra. Får bare jobbe videre! Tok bilder av de andre holdene som red sprang, de har jeg allerede lagt ut. Vi spiste middag kl. 12 og så tok jeg meg en tusletur ned til byen. Når jeg kom tilbake var klokka allerede halv 5! Dagen i dag har bare blitt borte på et blunk. Nå er det straks middag, og så skal vi på foredrag kl. 19:00, "Fra muskelmand til handicappet". Håper det er iallefall litt interessant, hvis ikke kommer jeg til å sovne. Blir tidlig kvelden i dag også kjenner jeg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar