fredag 28. september 2012

fredag?

i alle dager. helg allerede! uka har bare *knips* forsvunnet, som alle de andre ukene jeg har gått her har gjort. 1 OKTOBER på mandag. guri. skjønner ikke hvor tida blir av, jeg. 2 mnd til desember. shit.

i dag har jeg løpt 5 km på løpeskole, og har prøvd pulsklokke for første gang! noen funfacts jeg har funnet ut i løpet av dagen:

- Jeg har like høy puls når jeg møkker, som når jeg går hurtig gang.
- Jeg har like høy puls når jeg galopperer, som når jeg løper og det svir i beina.
- Jeg har like høy puls når jeg traver, som når jeg løper i tåelig tempo.


Ingen skal få si at hest og ridning ikke er bra trening! (Ellers er det bare jeg som er i dårlig form... godt mulig det og!). I helga skal jeg hvertfall legge meg til fornuftig tid begge dager fordi jeg skal på massasje-kurs i helga (for hest vel og merke! hehe). Det blir veldig spennende, tror jeg! Passer fint at det er no-party-weekend også, så er det ganske rolige forhold her. Litt småsjuk begynner jeg å bli og merker jeg, så får ta det rolig når jeg kan. Ellers er jeg helt kake etter to timer dans i går, for så å trene i over en time etter det. Veit at jeg skal ta meg treningsfri i helga med god samvittighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar