onsdag 26. september 2012

seven

ett tall jeg veit jeg kommer til å kjenne i beina i morra. dagens riders fitness skuffet ikke, vi ble pisket gjennom 7 forskjellige øvelser, med 7 repetisjoner og det hele skulle vi ta 7 runder. De morsomme øvelsene vi fikk bryne oss på var:

- Burpees (legge deg ned i push up-stilling og så opp igjen og klappe hendene over hodet. denne er døden!)
- Push Ups (Sier seg vel selv..)
- Inverted Rows/Pull ups (Inverted rows er "jente"-versjonen)
- Wall Ball (kaste en tung ball opp etter veggen)
- Thrusters (Gå frem og ned med det ene kneet i gulvet mens du holder en vekt)
- Deadlift (Løfte fra bakken og opp)
- Kettlebell Swings (Google it!)


Så kan du tenke deg at dette er 7 øvelser x 7 repetisjoner x 7 runder. Det er hele 343(!) repetisjoner til sammen! ohmygod, er det rart jeg var død etterpå. Vi rakk dessverre ikke bli helt ferdige, fordi vi bare skulle trene en time, men jeg var godt i gang med runde 5, så jeg var ganske fornøyd egentlig! Følelsen etter en sånn treningsøkt er rett og slett priceless.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar