torsdag 27. september 2012

karoline og styrkegutta

Vært flink å trent i SPH-gym i dag, Karoline og alle styrkegutta! Løp ned dit rett etter aftensmad, fordi jeg tenkte at da var det kanskje ikke så mye mennesker der. Men så feil kan man ta, gitt. Der var det fullt av styrkegutter som var i full gang med symøte. Jepp, du hørte riktig: symøte. Haha! Hvertfall var det det det minte meg om. De satt der og jattet og pjattet, og det var akkurat som å høre en gjeng damer, annet enn at teen og kakene var byttet ut med vekter. Og jeg som eneste jenta der nede syntes egentlig det var litt morsomt. Litt sånn "i know your secret now!". Så når en dude sier han skal trene, så skal han egentlig bare stå og skravle ;) Flink var jeg hvertfall, klarte meg helt selv og alene, (nesten). 

Før i dag har jeg hatt fri i anatomitimen fordi læreren var syk. Etter det hadde vi ernæring, og jeg har regnet på hvor mye fett, kulhydrater og proteiner jeg trenger om dagen, og hvor mange kalorier jeg trenger til sammen. Scrapbooka mi har fått en liten sjau i designtimen, så nå begynner jeg snart å komme bittelitt ajour i den. Vild med dans var neste time, og det var innmari gøy! Forrige time var dansepartneren min litt ute av drift, så vi fikk ikke prøvd oss på løft og hopp, men han fant ut at dansing ikke var noe for han tror jeg, for i dag dukket han hvertfall ikke opp! (Håper ikke det var jeg som skremte han vekk...) Jeg fikk derfor en ny dansepartner i dag, og da var det veldig gøy! Swing, jive og cha cha cha er bare noen av dansene vi har begynt å lære. Og til min store overraskelse gikk løftet i jive veldig fint! Morro var det hvertfall. Så var det tid for mat og trening igjen. Dagen i dag har med andre ord vært ganske innholdsrik.

Dragen har fått helt fri i dag, og Emilie var så snill at hun tok han inn og ordnet fòr til han for meg, så fikk jeg en hestefri dag. Deilig det også innimellom! Nå skal jeg bare glo på macen en liten stund til, før jeg skal legge meg og våkne opp til fredag i morgen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar