søndag 2. september 2012

søøøøøøøndag


min søndag startet med å gå i seng 03:30 rundt der. ganske stuptrøtt da ja! Jomfru Anes Gade var full av mennesker, bokstavelig talt. Men det var artig å ha vært der. Jeg våknet igjen 07:00 fordi det blei lyst, så akkurat nå er jeg greit sliten. Haha. Fikk jo ikke sove igjen heller, så det blei bare 3 timer søvn på meg i natt.. Får legge meg tidlig! Dro i stallen tidlig også, så nå er jeg faktisk ferdig med det jeg trenger å gjøre i dag. Resten av dagen og kvelden skal jeg slett ikke gjøre noe konstruktivt. I går var jeg faktisk flink og jogga, så da kan jeg faktisk ta meg fri resten av dagen! Good feeling.

Rei Dragen litt lett på banen i dag, også fikk han helt fri i går. Vi har en ny uke med nye utfordringer foran oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar