fredag 5. oktober 2012

what happens in vegas...

Denne helga er det gammel elevstævne. Det vil si at skolen blir invadert av 200-300 elever som har gått her tidligere år som er her en helg for å friske opp i gamle minner og treffe hverandre. Sikkert veldig koselig for dem! Vi som er nåværende elever har dermed i oppgave å pynte hele skolen etter temaet som er blitt valgt, og rydde igjen etterpå. Troor det blir mye liv her i helga ja. Sitter i klasserommet oppe i andre etasje, og den store festen holdes nede. Hører det er en del bråk der allerede, og klokka er ikke ni engang... Blir nok en sein kveld.  Iallefall: årets tema er Las Vegas! Innmari kult. Skal løpe rundt med speilrefleksen etterpå og ta bilder av den flotte pynten vår, så skal dere få se ;) Bør vel kanskje pynte meg bittelitt selv også..

Uansett tror jeg det blir liten tid til blogging denne helga siden det skjer ting 24/7, og på mandag skal vi på idrettstevne i Ollerup og sove i en diger gymsal til tirsdag. I morgen må jeg opp 08:00, søndag kan jeg sove heelt til 09:00 og mandag må jeg i stallen kl. 05:00. Tjohei! Byebye, søvn.... Vi kommer ikke hjem fra Ollerup før sent på tirsdag kveld heller, så er jeg riktig uheldig får jeg ikke kommet meg på nett før på onsdag. How am I gonna survive? Dere som kan får ha en fin helg og nyte at dere kan sove lenge!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar