onsdag 17. oktober 2012

DM i bordtennis?!

og så står jeg her da. ikke engang to døgn til jeg visstnok skal delta i uoffisielt DM i bordtennis. Dansk Mesterskap. Jeg?! Ikke har jeg hatt tid til å spille på nesten fire uker, så dette lover jo godt. Vi er to jenter som skal være med, bare fordi gutta ikke kunne spille uten å ha med seg to jenter. Så da stiller man jo selvfølgelig villig opp når man blir spurt! Spennende blir det, sikkert gøy å delta. Ikke får jeg trent noe særlig heller, for i morra skal vi til JBK Horseshow. Der skal jeg følge en av topprytterne hele dagen, og se hvordan de gjør det når de er til stevne. Hvem jeg skal følge er jeg ikke helt sikker på enda, men jeg skal hvertfall bruke filmkameraet flittig ;D 3-timers turen ned er kanskje ikke like mye å glede seg til...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar