lørdag 20. oktober 2012

Dansk Mester i bordtennis! + duuugnad

Tror du ikke vi vant bordtennisen da?! Jooda. Så jeg kan stolt si jeg er uoffisiell Dansk Mester i bordtennis! Også en tittel å smykke seg med ;) hehe.


i tillegg til å spille selv fikk vi se mange andre gode bordtennisspillere spille. Det gikk nemlig noe European Championships parallellt med turneringen vi deltok i :)



Dragen har fått nytt underlag i boksen i dag, lille bortskjemte gutten!


Og jeg har stått i 13 timer og klatret på vegger og rulla rundt i ridebanebunnen for å få vaska ned hele ridehuset (også må vi ikke glemme at det er x2, siden vi har to ridehus!). I morra er det nemlig hoppekåring som vi skal være med å arrangere, så det blir jo litt spennende å være med på det. Har ikke hatt gjort mye med kåringer før, annet enn når jeg fikk et welsh-føll i hendene og beskjeden om å holde fast og henge på ;) Dette blir forhåpentligvis litt annerledes!


Rengjort og pyntet ridehall!


Bare bittelitt sliten dugnadsgjeng....


Hehe. Hvor mange mennesker trengs for å løshoppe en Mr. Grey? Riktig svar: mange nok! Vi kjørte en liten "generalprøve" til hvordan en løshopping foregår, og vi er 7 stykker som står inne i ringen for å få alt til å gå smertefritt. Hadde håp om å ta bilder i morgen egentlig, men blei satt til å sette opp og ned hinder, så da blir det nok ikke mye av det tror jeg... :/


Nå er jeg så sliten at jeg er bare nødt til å gå og legge meg. Vi trodde vi skulle være i stallen kl. 7 i morgen, men Anders brukte omvendt psykologi for å gjøre oss mentalt forberedt på å stå opp tidlig. Først i dag sa han at vi skulle være der i 9-tiden! Kåringen starter 11, og er ferdig rundt 2. Etter det er det tid for å ta seg av og ri egen hest. Gleder meg til i morgen kveld, kjenner jeg. Akkurat nå er jeg helt gåen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar