søndag 7. oktober 2012

tidlig på'n

jeg har vært i stallen og ridd, pakket til idrettsstevne, tatt meg en dusj and it's only 8 o'clock in the morning! ble en tidlig morgen i dag når klokka var satt til å ringe 04:40, men sånn er det når man skal bort fra hesten i nesten to døgn. Om nøyaktig en time sitter jeg i bussen på vei til Ollerup hvor vi blir 900 mennesker trøkket inn på idrettskolen der for å delta i mange forskjellige aktiviteter. I morgen skal jeg være med på workshop i hip hop og moderne dans. Det blir fett!

#TrøttiTrynet1&2


#TrøttiTrynet3

Hyggelig i stallen så tidlig da, om ikke annet :)
Nå har jeg fått i meg noe frokost mens jeg har skrevet dette, så da får jeg nesten kaste meg rundt og få smørt meg ei niste og sjekke at jeg har med meg alt jeg skal. Bilder fra helga får vente til onsdag tenker jeg.

Ha en fin mandag! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar