søndag 7. oktober 2012

f(h)estlig helg

yay! nett. digg. dragen mente jeg måtte oppdatere på hva han har gjort i helgen, så da får jeg vel gjøre det da. i går red vi på galopptur med Jenny & Campina, og det var morromorromorro! Dragepage syntes det var veeldig deilig å få strekke litt på beina, fordi det ikke har blitt mye utetid på han de siste dagene. nei, du leste riktig. den lille drageplagen har nemlig funnet ut at det ikke er strøm i gjerdet (jordingsfeil ellernoe. håper det blir fiksa snart!). så han og amadeus har funnet ut at gresset på andre siden av gjerdet smaker ufattelig godt. han har ikke gått gjennom gjerdet, men han har stått med gjerdet på manken og strekt seg under det. i fare for at de skulle gå gjennom har de dermed fått litt husarrest. det syntes drageplage er lite kult.

drageplage!

Fin utsikt! :-)

Jenny & Campis på tuur :)
 Det var det hestlige som skjedde i går. I dag var det bare jeg og Jenny som dro tidlig i stallen, for etter nattens festligheter med gammel elevstevne var det ikke mange som var opplagte nok til å dra i stallen tidlig. hehe. det betydde at jeg og jenny hadde litt hest å få ut, og akkurat når vi startet, kom den regnskura. skikkelig unødvendig! rakk ikke løpe inn i stallen før vi var gjennomblaute begge to.

blaut jenny

blaut karoline
I dag har Dragen fått en liten longeringsøkt. Han har godt av litt variasjon, det kan fort bli litt ensformig å ri på time 4 dager i uka. Så helgene er kjekke å bruke til litt annet. Han jobbet hvertfall veldig fint. :-)


Nå skal jeg sette meg ned med de 400 bildene med fest og moro, så kommer det nok en aldri så liten bildeblogg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar