onsdag 10. oktober 2012

Ollerup Idrætsstevne

De to siste dagene har gått med på å være heiagjeng til både hockey, gutte- og jentefotball og volleyball. Jeg har sovet i en liten gymsal med 100 andre mennesker, vi har vært nesten 1000 mennesker rundt de sammen fasilitetene, jeg har sitti nesten 8 timer på buss til sammen, løpt rundt med kameraet og filmet alt og alle, og jeg har danset meg halvdød i hiphop-workshops. Vi var på Ollerup Idrætsstevne, og jeg var utrolig glad for å se senga mi når jeg kom hjem sent i går kveld.


Billie som...vel...Billie.

Billie som topp motivert cheerleader :))

Hadde ikke gjort noe å hatt noe sånt på skolen vår!

Billie in a box.

Ingen tvil om hvor jeg befinner meg :)

Snork. Heldigvis hadde jeg ørepropper! Så jeg sov meg gjennom det meste tror jeg. Hehe.

Fotballsupporter! Tjohei.
Det har vært to lange dager. Jeg er veldig glad for at jeg driver med hest, egentlig. Ballsport er ikke helt det store for meg. Heie kan jeg godt, men ikke spille selv! Hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar