mandag 29. oktober 2012

aalborg by night

fytti, så effektiv og flink jeg har vært i kveld. etter rideteorien gikk jeg på butikken for å kjøpe inn til brownies, som jeg skulle lage til i morgen fordi jeg datt av på sist sprangtrening. så gikk jeg for å spise litt mat, og i mellomtiden har jeg lastet opp film fra treningen i dag. så dro aasne oss ut på løpetur i aalborg city, men før vi løp satt vi på klesvask som var ferdig når vi kom tilbake. etter løpetur var det rett i dusjen, så henge opp klær og såå kunne jeg begynne å lage brownies. den bør bli god, ferdigkjøpt og hjemmelaga på samme tid <3 hehe. nå koser jeg meg med film fra trening i dag. finfinfin drageplage!

Livin' on the edge, hehehe. trooor noen må fylle på bilen snart...

Flinke jenter på løpetur i aalborg city :)) 
Broooowniiiieiieiieies

dragepageeee <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar