onsdag 3. oktober 2012

what a day!

i dag har jeg hatt en veldig fin dag! en veldig fin dag faktisk. dragen var så innmari kul på sprangtrening i går, så i dag våknet jeg med et smil og var klar for en ny innholdsrik dag. så har vi vært i stallen hele dagen, og det gjorde jo ikke dagen noe mindre fin akkurat! hadde teori med ann, og har egentlig lært en del nytt i dag. hadde ridetime med marte i dag også, men det skal jeg skrive litt mer om i morra, siden jeg glemte kameraet i stallen.............. (bah!), men det gikk helt supert! vil bare ri hele tiden jeg nå. nå begynner det virkelig å løsne! eller hvertfall gjorde det det i dag, så håper det er sånn fremover ;)

ellers i dag har jeg hatt kjøkkentjeneste for første gang, og jeg og cidella var superhurtige og flinke. så det blei reint og fint på kjøkkenet etter det hadde vært 100 sultne ulver der. så løp jeg videre til riders fitness, men det var ganske chill i dag, så jeg og aasne fant likegjerne ut at vi skulle ta en tur ned på gymmen og løpe litt. flinke jenter tenker jeg! rett og slett fordi:


Vi kjørte oss skikkelig på mølla, og det var utrolig deilig følelse! Akkurat nå sitter jeg og har veldig mye energi og er egentlig veldig fornøyd. Juhu :))

BTW: så fikk jeg mer godt i posten i dag! Sovepose og liggeunderlag fikk jeg og, siden vi skal på Ollerup Idrettsstevne-ting og skal sove i en stor sal fra mandag til tirsdag. 


Så nå har jeg såå mye digg i skapet som jeg fortsatt har klart å ikke røre:



Og spisesalen ble ren og fin etter Karoline hadde vært på ferde.


NÅ skal jeg få blogget om sprangtreninga i går, og såå er det senga. I morra blir litt nedtur fra i dag, med bare anatomi, ernæring, design og vild med dans før jeg får (forhåpentligvis) dratt i stallen. Menmen, snart helg og gammel elevstevne, så tror det er greit at det blir en litt mer rolig dag i morgen, for helga tror jeg kommer til å være greit exhausting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar