onsdag 24. oktober 2012

flødeboller....

Klarte å falle av på sprangtreningen i går, sååå da må jeg kjøpe flødeboller til hele gjengen til neste sprangtrening. Lønner seg å holde seg i salen skjønner jeg! Hehe. I dag red jeg på dressurtime for Jeppe, og lillegutt begynner å forstå! Og Karoline begynner å forstå! God følelse. Ellers i dag har jeg hørt på foredrag Therese hadde om sin hovedfagsoppgave, og det lærte jeg mye av. Så har jeg ordnet sprangfilm fra i går, og gjort lekser til i morgen. Vært på riders fitness har jeg også, når jeg tenker meg om, og det var jo selvfølgelig slitsomt, men innmari deilig. Skal trene i morgen og på fredag også, så det blir bra. I morgen skal teddybjørn klippes, det tror jeg han gleder seg masse til! (Det veit jeg hvertfall at jeg gjør....)

Blogg og film fra sprangtreningen kan sees her :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar