fredag 26. oktober 2012

stevneklar!

I dag har jeg hatt verdens sangskattekiste med sangridekenneth, så var det tid for teori med løpeskolen, og såå var det tid for praktisk dag aka vaske og rydde hele skolen. Vi får nemlig hele tre nye elever på søndag, og da er det jo klart at hele skolen må se smashing ut. Vi skulle også vaske rommene våre, og kremt det var vel kanskje på tide. Under ryddinga dro jeg frem alt under senga for å støvsuge, og fant da posen med stevneutstyret mitt. Det var da det gikk opp for meg at wupsi, det er stevne i morra. Og når jeg hadde tenkt så langt tenkte jeg at wupsi, dette har ikke vært i bruk på to år....... Så rimelig småstressa prøvde jeg det på, bare for å se at det satt jo som et skudd! Puh. Krise avverget. 

Bittelitt småskeptisk til morgendagen, men den følelsen som er mest generell er at jeg gleder meg. Mitt første stevne i klassene jeg skal starte, oooog mitt første stevne på Dragen. Bare jeg holder meg i salen er jeg vel egentlig fornøyd uansett. Har hvertfall ingen forventninger whatsoever, det går akkurat som det går! :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar