søndag 14. oktober 2012

verdens beste mamma og pappa

siden jeg kom hjem fra ollerup har dagene bare gått i ett, og det er først nå, søndag morgen, at jeg har hatt tid til å sette meg ned med macen og slappe av siden ollerup. derav har det blitt lite blogging de siste dagene, men det betyr ikke at jeg har slutta! hehe. bare veldig liten tid. Mamma og Pappa har nemlig vært i Aalborg siden onsdag, så da har jeg fått brukt mye tid sammen med dem! Det har vært utrolig hyggelig, og de har vært alt for snille med meg. Vi har spist masse god mat, vært på shopping og egentlig bare hygget oss. Var veldig koselig å se dem igjen, og jeg fikk litt instant hjemlengsel når de satte meg av for siste gang. Heldigvis skal jeg jo hjem en gang til før jul, så det er ikke lenge før jeg ser dem igjen uansett. Veldig uvant at menneskene som du alltid har sett hver dag bare plutselig ikke er der hver dag. En ting er hvertfall sikkert, jeg har verdens beste mamma og pappa som jeg er så utrolig glad i <3

Forøvrig har jeg vært alene hjemme i helgen. Egentlig ganske behagelig det altså!

På fredag hadde vi en maxpulstest med løpeskolen jeg er med på på fredager. Og fy fillern for en utfordring. Vi ble presentert for en laang bakke (på bildet under ser du der veien slutter, men den ser ikke så veldig bratt ut her...) som vi skulle løpe oppover. Og når vi kom til toppen skulle vi ha nådd vår makspuls. Jeg fikk pulsen min helt opp til 195 slag i minuttet, trenger jeg å si at jeg var ganske død når jeg nådde toppen? Og ikke nok med det, når vi kom til toppen skulle vi jaggu gå ned halve bakken og løpe den opp igjen, to ganger! Jeg fikk virkelig kjørt meg...


Spisinga denne uka har egentlig ikke gått så veldig bra. Hehe. Siden Mamma og Pappa har vært her har de tatt meg med ut på middag hver dag, og da er det jo klart at jeg spiser mat jeg egentlig ikke skal ha. Har jo nesten ikke spist poteter, ris, hvitt brød osv. på 4 uker, og jeg kjenner at kroppen er blitt mye mer daff de siste dagene når jeg har spist det igjen! Men god mat måtte jeg bare ha :) Men jeg kjenner at kroppen kommer til å bli fornøyd når jeg går tilbake til den gode spisinga i morgen.





Mamma og Pappa var forøvrig kjempesnille og tok meg med på shopping, og sørget for at jeg både er godt skodd og oppkledd til vinteren. Tusen takk, dere er best! <3


....og sånn ser det ut når Karoline er alene hjemme...:


I går var siste kvelden de var her, siden de dro med båten på morningen i dag. Mamma hadde også bursdag i går, så da feira vi med biff og hygge.



En ting er hvertfall sikkert: mamma og pappa er verdens beste, og jeg setter så utrolig stor pris på dem! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar