søndag 28. oktober 2012

sunny sunday

i dag kunne jeg sove så lenge jeg ville for første gang på lenge. det var deilig! men jeg våkna jo selvfølgelig klokka 9, da... blir så lyst på rommet vårt når sola kommer litt opp, og da våkner jeg med en gang. vi skulle jo stille klokka til i dag, og når jeg så på klokka var den 9. Den hadde visstnok stilt seg selv på både macen og mobilen, fordi på kjøkkenet var klokka 10. Så jeg fikk jo egentlig sove en stund i dag :) Vi får besøk av Mari som eier Dragen i dag, og det blir stas! Så kan hun få se hvor fin lillegutt har blitt, nybarbert og greier. Trene er det planen at jeg og Aasne skal gjøre i dag også, må nesten få pumpa litt jern snart. Hehehhe. Akkurat nå sitter jeg og gjør ingenting. Sitter i klasserommet, fordi her er det nett, men føler meg litt nerd som sitter her heelt alene. Flere av de andre er i stallen, og det er egentlig veldig deilig å ha noen stunder hvor man ikke har tusen mennesker rundt seg hele tiden. Akkurat nå kjenner jeg at jeg savner masse mennesker hjemme, så jeg har begynt å telle dager til jeg skal hjem igjen. Heldigvis ikke lenge til!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar