søndag 26. august 2012

tjuetusen rett ut!

for en følelse! har nettopp sitti en time for å komme ajour med papirarbeidet, når man flytter ut blir det litt sånn gitt. Hadde samlet seg en pen liten haug i hylla mi. Greit å ta det før den vokser seg veeldig stor! Fikk betalt regninger i dag også, tjuetusen rett ut. What a feeling. Men det er jo skolepenger og mat frem til jul, så det bør da være greie penger å betale. Verdt det er det absolutt! Deilig å endelig ha gjort det, har hatt planer om det hele uka! Hehe.

I dag har jeg som sagt sovi lenge, og daffa rundt. Så dro vi i stallen før middag. Jeg, Jenny og Marit dro på en times skrittetur. Tror hestene syntes det var veldig digg, det gjorde hvertfall jeg! hehe. Nå har jeg nettopp spilt bordtennis, tatt meg en dusj og chiller egentlig bare. Dagen i dag har vært veldig grei!

Kvelden i går var ganske grei egentlig!

hehehehhehehehhe

Husker dere at jeg vaska klær her om dagen? Vel. Det øverste håndkleedet er ikke vaska, det andre skulle sett sånn ut etter det var vaska, men nå er det ...uhm.... rosa. Klesvask done wrong! Takk til den knallrosa bh'en du slang inn i vaska, Jenny <3

Ulempen med halvt hvit hest!

Det har gått opp et lys for meg for hvorfor bolla heter Dragen, han har jo spikes! :)

Slik ser den neste uka mi ut :)

Nå er det tid for litt kveldsmat før jeg kanskje skal begynne å tenke på å bevege meg i seng. Dagen i morgen starter med at klokka ringer 07:00, frokost, teori om styrketrening og så løpetest/hoppetest. Woho! Greit å sove litt, kjenner jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar