fredag 3. august 2012

reisenerver

så var dagen kommet. om 9 1/2 time kjører jeg bilen nedover til Larvik, for så å ta båten fra Larvik til Hirtshals i Danmark. Når jeg da setter beina på dansk jord er det lenge til jeg skal se den norske jorda igjen. Vi skal bo på feriehus i Danmark i 14 dager, så kommer hesten jeg skal ha med meg nedover noen dager før skolestart. (Han kommer det mer om senere!). Denne dagen har jeg venta på og telt ned til i over 250 dager. Det er helt sykt! Jeg skal bli danske. Om. 9. Timer.

slik ser døra til skapet mitt ut, etter å ha telt ned helt siden 1.januar!

Pakkinga har gått smertefritt. Hengeren er nå full av tingene til både meg og hesten, i tillegg til feriebagasjen til resten av familien. I morgen tidlig bærer det av sted. Ønsk meg lykke til!

puuuuuust

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar