onsdag 22. august 2012

første egentrening

På tirsdag tok jeg ut Dragen for å ha vår første egentrening. Han var jo sårbeint på søndag, og fikk fri mandag. Tirsdag tok jeg han ut for å sjekke hvordan han var, evnt bare mygjøre han litt. Vi henger absolutt ikke helt sammen enda, men jeg tror ikke vi har det aller verste utgangspunktet hvertfall :) Dette var altså i går, når jeg tenker meg om. Dagene går så i ett her at de bare sklir sammen. Ser at vi har mye å jobbe med, men det er jo derfor jeg er her: for å bli bedre! Dragen er iallefall veldig fin, så jeg tror dette lover fint!

SE FILM HER :)
(skal finne ut om hvordan jeg får satt filmen rett inn i blogginnlegget senere, akkurat nå er det senga neste!!)

1 kommentar:

  1. Fine Dragen <3 ser ut som et godt utgangspunkt i alle fall :) Flott at du synes det er moro på skolen :D

    SvarSlett