onsdag 22. august 2012

sportshøjskole, liksom.

rett og slett! i dag har det bare vært trening. og trening. og trening. Startet dagen 07:00 med frokost, før vi startet med SPH-testen som var test i lengdehopp, bøyelighet, kulekast og løpetest. Var veldig fornøyd med cooper-testen faktisk. Løp lenger enn jeg trodde jeg skulle klare! Og det er jo alltid bra. Hadde ikke med klokke med meg, og det var veldig upraktisk, siden man skal løpe så langt man klarer på 12 minutter. Men, nestegang skal jeg ha med meg klokke så jeg kan kjøre meg helt ut!

Har også hatt forelesning om aerob og anaerob trening, sliter fortsatt litt med å følge med. Men så fort jeg forsto alt ilt betyr oksygen/luft så blei det litt lettere ;) Og at kulhydrat er karbohydrat. Kommer inn i det etterhvert! Er faktisk ikke så fryktelig støl i dag som fryktet, men det kommer nok når klokka ringer 06:45 i morra.

Jeg fikk vist frem Dragen for første gang for Jeppe og Ann i dag, han har fått sko, så han var ikke sårbeint. Det var superb! De sa ingenting, bare spurte om hva jeg har gjort før og hva han har gjort før. Ellers ville de bare at jeg skulle ri så de fikk se meg. Også tok de litt bilder fra siden og forfra, så skal vi se på dem på fredag og analysere og snakke om utgangspunktet vårt ellernoe. I morgen er det byløp: "Kjenn din by". Blir bra å komme seg litt ut i byen, har ikke hatt mye tid til det! Så er det foredrag om restitusjon, og deretter svømming. Sååå kan vi endelig få dratt i stallen.

Ellers er maten her veldig bra. Spiser 6 ganger om dagen på det meste, hvis vi går innom alle måltidene.  Så her er det lite og ofte regelen som gjelder! I morra skal vi få vaska litt klær, siden vi forhåpentligvis har tid til det etter 18:00. Forhåpentligvis! Spørs helt på om vi rekker stallen før aftensmad.


Ellers driver jeg å prøver å få lasta opp en film av en liten Drage, men nettet her er fryktelig ikke glad i meg, så vi får se om den kanskje kommer snart!

1 kommentar:

  1. Virker som det blir et år du skal få kjørt deg litt... He, he mvh Papps

    SvarSlett