mandag 27. august 2012

en trøtt dag

mandag tror jeg blir trøtteste dagen i uka. da har vi vært aktive og slitne ei hel uke, så kommer helga og lufta går helt ut og vi bare loffer rundt. Når mandagen kommer igjen og vi skal opp tidlig og bli skikkelig aktive igjen så trenger kroppen litt tid til å komme igang! hehe. Morgenen i dag var hvertfall den trøtteste her så langt. Men med treningsøkt allerede klokka ca. tidlig så gikk det fort over! Hjalp ikke så veldig mye at roomie har influensa og derfor snorka som et uvær i natt. Sovna ikke før i 3/4-tida. Ugg.

Ellers var det teori om styrketrening i dag, og en eller annen kjent fotballtrener kom for å holde et foredrag for oss. 2 timer dansk! Jeg skjønner fortsatt ikke en shit. På slutten av foredraget spurte han folk om det var noen spørsmål, også plutselig så han på meg. Fikk ikke helt med meg hva han sa, men alles øyne ble festet på meg. Fikk stotret frem noe om at "uhmm... er norsk jeg... skjønner ikke en dritt av hva du sier....". Så lo hele salen av meg. #DenFølelsen. Han svarte noe som "Oh shit man, that sucks!". Må jo nesten bare le litt av det, selvom alle sikkert nå tror at jeg er stokk dum.

Jeg og Jenny hadde egentrening med hestebytte i dag, så jeg fikk prøve den småsære grå hoppa Campina. Hun var veldig fin å sitte på, og vi konkluderte med at jeg kom til å ha mer enn nok å jobbe med med Dragen hvertfall. Trenger vel ikke være negativt, da lærer jeg jo bare masse :) Film kommer litt senere!

Eller skal jeg prøve å ta tidlig senga i dag.
(det er som regel planen hver kveld...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar