torsdag 30. august 2012

alene hjemme

Nå har mine to roomies, Rebekka og Camilla, dratt til Italia med hele sportsakademiet. Det vil si at vi er igjen ca. 30 personer av de 100 menneskene som egentlig er her. Skal love deg at det er ganske tomt her! Er vant til at det er mye liv og røre hele tiden, nå ser du jo ikke en kjeft her. Jaja. Vi som var igjen fikk hvertfall oppholdets beste middag så langt:

mmmmm!

Ellers i dag har jeg hatt masse rideteori, og vi så på bilder Ann hadde tatt av oss forrige onsdag. De fleste tenkte egentlig bare "Shit" når de så bildene, inkludert meg. Det vi ser som er feil på de bildene har vi jo allerede jobbet med i en uke, så det er jo mye bedre for mange av oss allerede. Vi så litt på rytters kroppsfasong og da forskjellige fasonger og størrelser og hva slags problemer disse kan bringe med seg. I timene med Ann gikk vi litt back to basics og snakket om hestens gangarter. Skulle tro det var plankekjøring, men jeg lærte faktisk nye ting her og der! Og det er jo derfor jeg er her :)

Ellers i dag har vi tatt det ganske rolig i stallen. Vi skal ri på time for Jeppe igjen i morgen, så jeg, Linn Jeanett og Jenny dro på en liten skrittetur. De rei og jeg gikk på bakken. Litt støl etter intervalltreninga i går, så greit å gå det litt av seg. Tror Dragen syntes det var ålreit å bare være med på tusletur også :)


Dragen så forresten vindmøller for første gang i dag. De syntes han var veldig fascinerende og skumle på en gang tror jeg! Han har forresten fått et nytt regndekken i dag også, så da tror jeg ikke han er annet enn veldig fornøyd ;)
I morgen skal vi ha teori om ernæring og ta masse fysiske tester med Kenneth. Vi skal blant annet teste fettprosenten vår, og det gleder jeg meg til! Blir bra å få ett tall å måle opp mot mot slutten av året. Skal høre om han ikke kan være så snill og sette opp et treningsprogram til meg, eller hvertfall gi meg noen tips på do's and dont's. Har også hørt hva som er greia med bandrommet, så jeg gleder meg til å få brukt litt tid med gitaren igjen også, og friske opp litt :) Ting begynner å falle litt mer på plass her nå, og vi begynner å komme inn i en litt mer rutinemessig rytme. Men det varer ikke så veldig lenge, nesteuke er det hovedfag, så da blir det mye stallen og hit og dit hele tiden.

Nå tror jeg at jeg skal ta kvelden, rett og slett. Er jo alene hjemme nå, så er litt spent på hvordan det blir å stå opp i morgen. Jeg har alltid stått opp sist, og har jo da våknet av at de to andre har gjort seg klar for dagen. I morgen må jeg klare meg på egenhånd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar