fredag 31. august 2012

helg!

Nå er det faktisk helg! Denne uka har gått så fort at jeg vet ikke hva. Tenker jo at det er onsdag i dag, også er det fredag! To dager med avslapping, litt trening, litt stall og egentlig bare litt loffing. Skjedd veldig mye denne uka, så skal nok sette pris på to dager pause.

I dag har vi hatt to timer med teori om ernæring med Kenneth, og så tok vi en del tester av oss selv på både kroppsmål og fysiske styrketester. Jeg fikk også målt fettprosenten min, og skal få et trenings- og kostholdsprogram av Kenneth som skal hjelpe meg å bli skikkelig fit dette året! Jeg syntes det er veldig fint å kunne få den muligheten, jeg er jo her i ett år, og her er jo alt lagt til rette for det. Gleder meg til han har satt sammen en plan til meg og jeg kan starte!

Ellers i dag har vi hatt time for Jeppe, og jeg og Dragen har hatt nok å bryne oss på. Sitsen min begynner å bli bedre allerede, men vi har en del å jobbe med. Akkurat nå skal jeg la Dragen gå i den formen han selv ønsker å gå i. Jeg skal bare sitte stille med hendene og drive han frem, frem, frem. Han faller heldigvis litt på plass her og der, og da flyter jeg bare litt på det mentalt til vi kommer inn i en fin seanse igjen. Jeppe ser at vi har mye å jobbe med, men han mener at så fort de to tingene (sitsen min og formen hans) faller på plass, så vil det gå veldig bra med oss. Han har også lyst til å ri han selv til uka, så det blir spennende!

Ellers to jeg en del bilder på den ene sprangtimen i dag :) Skal nok legge ut litt bilder senere!
God helg!

Flinke Campina & Jenny!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar