tirsdag 28. august 2012

furt

På morningen i dag gikk vi innom posten, og gjett hva vi fant? En pakke til Jenny. Og hva var det i den pakka? Jo, det var et hyggelig brev, en neglelakk og et postkort. Og hva fikk jeg? En stor konvolutt med.... regninger! NEDTUR. Haha. Så jeg ønsker meg veldig et-eller-annet i posten. Kan hinte til at jeg har en stooor tavle over senga som er helt tom (fordi jeg ikke har noe å henge på den enda) så jeg ønsker meg post med ting jeg kan putte opp der, plisplisplis?



Nå forventer jeg full postkasse om noen dager! <3 Lovelovesmisksmisk.


Koselige pakka som Jenny fikk!

Forresten, Lisa, jeg fant en sånn en i dag! Aaw. En Roxy-tvilling som var akkurat like gammel som henne. Daa kjente jeg at jeg savnet lillegull <3

I dag har vi hatt skikkelig information-overload og valgt valgfag og sett på hvilke ettermiddagsfag som kommer. Jeg skal gå på løpekurs, hvor vi skal løpe med pulsklokker og rett og slett lære om hvordan løpe mest effektivt. Det gleder jeg meg veldig til! Ellers i dag har vi hatt tre timer med rugby, fotball og frisbee-ultimate. Såå var det tid for stallen. Har vært nok aktiv i dag, for å si det sånn!

lovelovelovelovesmisksmisklovelove.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar