mandag 12. november 2012

effektiv mandag!

Mandager er absolutt en av dagene jeg liker best i uka. Det skjer noe hele tiden, og vi er i stallen veldig lenge. I går var vi i stallen fra før soloppgang til middag (12-tida-ish). Vi har god tid i stallen, og jeg har tid til å skygge Jeppe under ridetimer, og det lærer jeg veldig, veldig mye av! Etter middag var det tid for foredrag, og i går var den en komiker-mann som spilte gitar og bare var hysterisk morsom. Vi har rideteori fra etter foredraget og til kvart i fem på mandager, og det hender det er litt seigt. Det er seint på dagen for de fleste som begynner å gå tom for energi, men i går så vi noen filmer, og det lærer jeg mye av, og det er lett å følge med på. Så var jeg og Aasne superduperflinke og gjorde pedagogikklekser, klapp på skulderen til oss! Og ikke nok med det, så løp vi 20 min før jeg og Marte trente diverse styrkeøvelser i nesten 40 min (mens Aasne øvde seg på å stå på henda. Haha. Søta!). Etter trening var ikke klokka blitt mer enn 9, så jeg gikk i dusjen og rakk tilogmed å lese masse fysiologi. Flink jente. 

I dag er det tirsdag, og jeg sitter currently i fysiologi-time. Dagens tema: Åndedrættet. Yay! Siden det er tirsdag i dag er det tid for sprangtrening senere. SuperhopperDragen og jeg skal nok ha det morsomt ;)





1 kommentar:

  1. :-/ nesten like effektiv som meg jo... (haha!)
    *fnis (ikke fullt så innholdsrik dag på Farmen)..

    Hvor blir det av tømkjøringsvideo?? Er jo en super greie om du skal jobbe mer med traven hans?
    Ps: Seig på dansk=kul... Knis.

    Sjekk bloggen min - har snart min helt EGEN RIDEBANE - kan tru jeg gleder meg!! Bare synd at klaka kommer nå.. men blir bra med litt snø og brøyting - så er'e full fart!

    Gleder meg til DK tur!

    SvarSlett