torsdag 22. november 2012

bloggeti

wow. har ikke rukket å blogge siden tirsdag! haha. dagen i går var bare veldig mye som skjedde hele tiden. vi hadde morgensamling, før vi dro i stallen og det var tid for evalueringssamtaler. de hadde jeg grua meg mye for! heldigvis gikk det veldig fint :) og så red jeg på time for cornelia. det gikk helt greit, men ikke helt supert heller. menmen! etter skolen tok jeg en tur på butikken med jenny, før det var klart for riders fitness på kvelden. var faktisk veldig flink i går, og gikk rett opp på rommet etter riders fitnessen. men det blei ikke tidlig kvelden likevel, for da fant jeg meg ei bok, og wupsi, så blei klokka godt over halv tolv....

i dag har jeg så langt hatt psykologi, og om en liten stund er det klart for pedagogikk. :) dragepage skal ha fri i dag, og etter lunsj er det klart for foto. ikke aller verst dag i dag, egentlig.

ha en fin dag, people :)



BTW: snapchat meg!! :D karolinosaurus 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar