onsdag 7. november 2012

alle gode ting er ...tre?

trenger jeg å si det..? gjør det likevel: dumme meg dro i stallen i går. var der ikke sånn alt for lenge, og jeg rei ikke, jeg bare så på en sprangtime eller to. likevel var det nok til å gjøre meg sengeliggende for tredje dag på rad. nå begynner jeg å bli riktig, riktig ked av meg selv ved å ligge her. våknet 07:40, var superklar for å ta dagen med storm og eeendelig få ridd igjen. sta som jeg er. brukte nøyaktig fire minutter på å sprette ut av senga til jeg løp inn på skolen. heiv i meg noe mat og smurte matpakke. så satt jeg meg ned i vestsalen til morgensamling, og da kom svimmelheten og vondt i hodet slående. verden går seriøst rundt om dagen. fant dermed ut at det bare var å gå og legge seg igjen. fikk heldigvis bytta time med mia, så hun rir for jeppe i dag, og jeg rir for jeppe på fredag. så slipper jeg å gå en hel uke uten jeppetimer! veldig lurt, faktisk. ida rei dragen på sprangtime i går, og skal ri han på dressurtime i dag. så han lider hvertfall ingen nød selv om jeg ligger i senga hele dagen... heldigvis er mia så supersnill at hun lånte meg nettdingsen sin. så blir kanskje ikke dagen så siiiiinnsykt lang.


vil. bli. frisk. nå.

1 kommentar: