onsdag 14. november 2012

atletikdag

Noen hadde pyntet utenfor inngangen vår i går! Hyggelig :)
i dag har jeg ikke gjort annet enn å trene hele dagen. vi skulle ned på atletik stadion hvor vi skulle deles inn i fem grupper, og være på fem forskjellige poster i løpet av dagen. Postene gikk ut på sprint, lengdehopp, sirkeltrening, spydkast og kulekast. Vi var tre kvarter på hver stasjon, og vi lærte teknikk og gjorde øvelser som hadde med de forskjellige postene å gjøre. Vi var der ute 08:30 og var først tilbake i 14:00-tiden, kan si jeg var litt mørbanket etter så mange timer.... Så var det ut i stallen, og Dragepage fikk fri i dag. Jeg hadde null ekstra energi, og vi skal ri i morgen da det er hovedfagsdag (vanligvis er det fridag for hestene på torsdager, fordi vi har fellesfag hele dagen), så fri i dag passet oss begge veldig fint. Var en liten tur innom og klappet litt på han da, såppass må han jo få :)








BTW! Jeg klarte jo selvfølgelig å sove litt for lenge i dag, som gjorde at jeg hadde det megatravelt når jeg sto opp.. seks timer senere fant jeg ut at jeg hadde glemt nøklene... great. Det var første gangen jeg hadde glemt noe så viktig som nøkler da, veldig fornøyd med det egentlig :) Men CamillaRoomie var ikke særlig imponert...

Om litt over en times tid er det tid for Riders Fitness. Ugh. Kjenner ikke at jeg er helt klar for det nå egentlig....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar