søndag 30. oktober 2011

Hello, Edinburgh!

Jeg er på skoletur! Vi tok med oss det viktigste av bagasje, pass og kameraer, og tok flyet "over dammen" til Skottland, nærmere bestemt den vakre byen Edinburgh. Her har jeg vært en gang før, så jeg er jo litt kjent og veit hvor de viktigste tingene ligger, og klarer å finne greit frem. Når vi kom frem til byen hadde vi to timer til litt fri tusling, hvor de som ikke har vært her før kunne orientere seg litt. Jeg tusla nedover Princes Street, som er hoved-handlegata. Vi lunsjet litt på Starbucks, hvor jeg presterte å spise en annen manns lunsj.... hehehhe. Det gikk helt fint, jeg var jo turist ;) Klokka 2 møttes vi for å gå opp til Edinburgh Castle. Her har jeg også vært før, men i dag hadde jeg litt bedre tid til å ta en ordentlig titt der oppe. Det er hvertfall veldig fint der,  men flott utsikt. Blåser en del!

Mitt kjære Nikon D40x har tatt kvelden, så min partner denne uka er mobilkameraet mitt. Skal prøve å utforske det for å få tatt litt gode bilder, men det er jo begrenset hva man får gjort. Jeg ser hvertfall frem til uka, med masse god mat, sosiale sammenkomster, masse inspirasjon og masse masse shopping! 

Edinburgh Castle

Edinburgh Castle

Edinburgh Castles


En liten venn jeg fant i parken :D

Høye bygninger!

God utsikt.

Hest :D

Morsomme speil på veien ;)

Tjoheiii

- Karoline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar