tirsdag 1. november 2011

Dag 2: Mandag

Vi er jo i Edinburgh nå, og i dag var det HALLOWEEN! Det var sykt kult, samtidig som det var sykt skummelt, for folk prøvde å skremme deg hele tiden. Haha. Og jeg er litt lettskremt.. Men det var kult at nesten alle du møtte på hadde kledd seg ut! Tidligere på dagen hadde vi vært på Napier College, og sett hvordan de som går foto/film har det der. 

På kvelden var det tid for rebusløp, men før det skulle de andre i klassen få hilse på en gjeng med hekser. Og jeg var en av dem! Mitt navn på Isobel Gowdie, og jeg var djevelens elskerinne, og ble brent i 1662. Når vi hadde hatt det litt morro med dette var det tid for rebusløp. I år som i fjor var det kjempemorro, og vi fikk en bra oversikt over byen (selv om jeg var ganske kjent fra før).

Etter rebusen så vi en Halloween-parade, selv om lille meg nesten bare så bakhoder så det kult ut. Så var det tid for middag. Nam! I dag hadde jeg og Magnus avtalt å spise biff (ingen utenlandstur uten!) og en liten gjeng hang seg på med oss. Superkoselig, og supergod mat.

Utsikt over byen

Hele gruppa i en telefonkiosk!

På The Elephant House var det ingen elefanter i vinduet, så vi laget vår egen!

I morgen er det tid for Jewel & Esk College, og Glasgow/Primark tur! Gleder meg til å shoppe masseee fineee klæææær!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar