onsdag 27. juni 2012

pakkeliste

okei. nå er det faktisk ikke mer enn 38(!!) dager til jeg flytter, så nå må jeg nesten komme igang med forberedelsene for fullt. Her er min liste over hva som må forberedes og min pakkeliste:

FORBEREDELSER:
- Sjekke forsikringer (reise-,innbo-,helse-...alt!)
- Ordne med telefon (så ikke den blir svindyr der nede..)
- Fikse flyttemelding (noen som veit hvordan man gjør det?)
- Ordne med kontrakt på hesten
- Ordne med transport + toll av hesten


PAKKELISTE:


Gadgets:
- Speilrefleksen
- Minnekort
- Linser
- Ladere
- Filmkamera
- Ledninger
- Mac + lader
- Ekstra harddisk
- iPod+ledning
- Vekkerklokke (!!!)
- Kortleser
- Bank-ting
- Ørepropper

Annet å ta med:
- Pass
- Lommebok
- Hestebøker?
- One Tree Hill!!
- Sykkel? (eller kjøpe der?)
- Veske
- Vaskeposer

Til transporten av hest:
- Høy (regne ut hvor mye høy som må tas med)
- Beinbeskyttere
- Ekstra grime+leietau
- Høynett?
(regner med at hesten blir sendt med transport, da får jeg bare høre med transportøren hva annet som kan være med i transporten enn bare hesten).


Hesteutstyr:
- Sprangsal
- Dressursal (kjøpes der nede)
- Hodelagene hans
- Sprangbeskyttere
- Schabraker
- Pussekasse
- Dekken (fleece, vinter, regn)
- Bandasjer
- SOS småsår/Førstehjelpsskrin

Rytter:
- Hjelm
- Vest
- Pisk
- Ridebukser
- Gensere
- Ullundertøy
- Ridestøvler + sko
- Stevnejakke
- Hvit schabrak/ridebukse/hansker
- Hansker

Til rommet:
- Sengetøy
- Håndklær
- Dyne+pute? (Uansett ekstra puter!)
- Oppbevaring
- Bilder å henge på vegge/pynteting
- Scrapbook-boksen

Klær:
- Busker
- Gensere
- Topper
- Undertøy
- Kjoler
- Utejakker
- Sko ute og inne
- Pysjamas
- Chilleklær
- Treningsklær
- Toalettsaker
- Rettetang
- Sokker
- Strømpebukser/tights

NOE JEG NÅ HAR GLEMT??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar