fredag 1. juni 2012

ikke mer jeg kan gjøre

= sommerferie?! Ah, WHAT A FEEEELIN'! Da har jeg levert siste eksamen, hvilket betyr at de neste to ukene er det ikke stort jeg trenger å gjøre i skolesammenheng. I praksis er jeg altså ferdig! Åh, fyttigriiiisen.

FYTTIKATTAFYTTIKATTAFYTTIKATTA!!

Et lite stort gledesrop fra meg. Herlig! Herlig! Herlig! Så over til noe litt mer seriøst. Hehe. 2 mnd igjen til jeg pakker sakene og forlater Norge, og setter snuta mot Nordens hestemekka; Danmark. Gjett om jeg gleder meg! Såklart, noen dager gruer jeg meg veldig. Dette er en del av det å vokse opp, og nå er det på tide at jeg kommer meg litt videre her i livet. Planleggingen har derfor snart virkelig startet. Allerede om 7 dager drar jeg ned for å kikke på skolen og prøve noen hester det er muligheter for meg å låne til skolen. Det blir så spennende. Har fått kontakt med et stutteri som kan være villig til å låne meg hest. Så da får vi se om de kan ha hesten for meg. Krysser fingrene for nettopp det! Hadde gjort ting mye enklere, så slipper jeg å tenke på toll og diverse. Men det ordner seg som regel for snille jenter :-)

Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar