lørdag 19. mai 2012

snart ferdig!

Russetiden er over. Følelsen av at den røde buksa aldri skal på igjen er veldig merkelig og absurd. Jeg hadde jo flytta inn i den. Og nå skal den liksom bare glemmes? Morro har jeg iallefall hatt det, og jeg er klar for å gripe fatt i de to siste ukene med historiefremføring og eksamener. Kom opp i nynorsk, og det er jeg fornøyd med! Tvi, tvi. Ikke har jeg noe mer naturfaglig å poste på denne bloggen heller tror jeg, så da kan jeg begynne å blogge akkurat som jeg vil :-)

I dag er det forresten så mye som 29 dager til jeg er ferdig på VGS! Det betyr at det er 91 dager til jeg begynner på Aalborg Sportshøjskole! August, komkom! :D Forberedelsene til flytting må vel snart igang for fullt, tenker jeg. Hest er ennå ikke helt spikret, men har vel en idè om hva jeg kommer til å ta med, om det ikke dukker opp noen andre alternativer. Gleder meg stort gjør jeg iallefall!

Livet ser lyst ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar